Σάββατο 14 Μαΐου 2011

Η πρωτη μου φορα


Μαλλον καταλαβες οτι ειμαι καινουρια εδω.Για αρχη τα βασικα:με λενε Ολγα,18.5,απο την Αθηνα και φοιτητρια Φιλοσοφικης στο Πανεπιστημιο Αθηνων.Ανησυχη φυση σου λεει.. Τωρα τελευταια βλεπω οτι ολοι εχουν κ απο ενα blog,οπως ολοι εχουν τον γιατρο τους,τον δικηγορο τους..τον ψυχολογο τους.Κατι σαν μοδα να πω?Δεν ξερω.Παντως μ'αρεσει.Ξεφευγεις κ εδω,ανοιγεσαι,κριτικαρεις,ξεσπας,λες το μακρυ σου και το κοντο σου!Ειναι καποια πραγματα που δεν τα λες στον αλλον.Τα κρατας για σενα.Αλλα θες να τα βγαλεις κιολας.Τωρα θα μου πεις,αυτο που κανουμε εμεις εδω τι ειναι?Εγω τα λεω και εσυ τα διαβαζεις!Το ιδιο και το αυτο.Αλλα τελος παντων,ειναι τροπος εκφρασης και αυτος,μην λεμε τα ιδια και τα ιδια.Αλλωστε να ξερεις εγω μιλαω μονη μου.Κατσε!Μη βιαζεσαι να βγαλεις συμπερασμα οτι ειμαι η τρελη της γειτονιας!Εννοω οτι μοιραζομαι τις σκεψεις μου με τον εαυτο μου.Και ποιος δεν το κανει..Αρχικα σκεφτομουν να γραφω καθε μηνα.Να μαζευω ο,τι εχω να πω και να  τα αποτυπωνω εδω.Αλλα μαζευε μαζευε ποσο να αντεξει ο ανθρωπος?Ασε που ισως να ξεχναω και τι θελω να πω.Οποτε με βλεπω για πιο συχνη χρηση..Να μαθω πρωτα και τα κατατοπια.Οχι πως ειμαι ασχετη με την τεχνολογια αλλα ενα νεο μερος σαν αυτο θελει το χρονο του..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου