Σάββατο 9 Ιουλίου 2011

Ολα η τιποτα

Εδώ ειμαι παλι.Μετα από μια εξεταστικη, από ένα μεσοπροθεσμο, καποιες επιτυχιες και καποιες αποτυχιες και καμποσα προβληματα στη λιστα μου. Αρκετες αλλαγες δηλαδη. Αναθεμα και αν μπορουσαμε να τα ελεγξουμε όλα αυτά και να υπηρχε ένα ομορφο αποτελεσμα μεσα σε αυτό το χαος. Καλοκαιρι όμως. Το καλοκαιρι είναι η αγαπημενη μου εποχη. Σορρυ φιλε μου όμως που δεν αντεχω τη ζεστη. Ε να μου πεις, η ζεστη είναι που κανει αισθητο το καλοκαιρι. Οκ αλλα δεν μπορω να γινομαι μουσκεμα στο δευτερολεπτο που θα με αγγιξει η αχτιδα του ηλιου!
Υποτιθεται ότι ειμαστε ολοι πιο χαλαροι..Αυτο θελω κ εγω..Αυτο χρειαζομαι όπως οι περισσοτεροι γιατι δεν υπαρχει καμια ορεξη για ‘ζωη’. Γιατι να μου φταινε όλα? Και γιατι να πηγαινουν όλα προς το χειροτερο? Φαση είναι αλλα δεν περναει με τιποτα! Και εχω κουραστει. Κάθε μερα ολο και πιο πολύ. Να παω να εξαφανιστω γινεται? Από εκεινα τα νησακια στον Ειρηνικο που ακουω. Αναθεμα τη φτωχεια μας κιολας. Εχω τοσα συναισθηματα που δεν μπορω να βγαλω προς τα εξω. Θελω τοσα πολλα να δειξω και αλλα τοσα να πιασουν τοπο..Καθε μερα προστιθεται ένα κ το βουνο μεγαλωνει. Δεν εχω απαιτησεις από τη ζωη μου. Αυτά που δινω όμως είναι αναγκη να αξιζουν και να μην αιωρουνται στο κενο. Καμια φορα λεω στον εαυτο μου πως πρεπει να ειμαι πιο σκληρη με τους ανθρωπους και τη ζωη. Να σκεφτομαι πρωτα εμενα κ μετα τους αλλους.  Εγω όμως θελω να δινω και να παιρνω. Μονο ετσι ζω,χαιρομαι,αισθανομαι. Και εχω καταντησει να μην κανω  τιποτα από αυτά.Οχι! Τοσα εκανα! Τοσα εδωσα! Και περιμενω το σημα από την αντιθετη πλευρα.Αλλα δεν βλεπω τιποτα. Μηπως δεν χειριζομαι καλα τη σχεση μου με τα αγαπημενα μου προσωπα?Ετσι και αλλιως οι ανθρωπινες σχεσεις είναι να μυστηριο.Ενας συνεχης αγωνας επιβιωσης. Το θεμα είναι να βγεις νικητης. Λες να μην δω ποτε ανταποκριση? Να εδωσα τοσα και να μην παρω τιποτα? Ειδικα από ατομα που εχω μες την καρδια μου. Μακαρι να επαιρνα  πισω τα μισα από αυτά που εκανα..Θα ημουν πολύ χαρουμενη. Μακαρι να εκλεινα τα ματια μου και να χαμογελουσα..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου